Jana Machová

Přijít včas, je dneska trestné

19. 05. 2017 10:36:54
Asi jsem poslední člověk na téhle planetě, co chodí včas. Ba dokonce jsem i hrdým majitelem menší úchylky „Být všude aspoň o 5 minut dříve“.

Někdy to přeženu. To když mi na schůzce opravdu záleží a pak s hodinovou rezervou minimalizuji zásoby kofeinu klučinovi z McCafé. Dobře, jsem možná asociální extrém. Jenže!!! Když nedej Bože, uvíznu v koloně nebo se nemůžu vymotat ze selfie tyčí Japonských turistů v metru, píšu, volám, omlouvám se za zpoždění.

A tady se to zvrhne. Celou dobu si říkám, sakra, nemůžeš ve 30 psát, že dnešní generace to má jinak. Ještě nejsi kmet! Ale ono to tak je!!! Ať si na starší ročníky a důchodce nadává každý, jak chce. Za celou mou kariéru se mi nestalo, aby někdo z těchto řad přišel pozdě. Natož, aby dopředu neinformoval o svém zpoždění. Kamarádka, maminka 3 dětí, dokáže logisticky uřídit ranní rodinnou špičku, rozvést nejmenší do škol, cestou nakoupit, v autě vyřídit telefonáty, objednat všem zubaře a za 5 minut devět mi klepe na rameno v kavárně. Upozorňuji, že spala 3 hodiny, protože dodělávala překlady francouzštiny! Kolega si stačí ráno zaběhat, hodit malou do školky a cestou v MHD vyřídit e-maily a zase je u nás na čas. Vypracujeme strategii na projektu, dáme kávu a každý si běží po svém, jak má naplánováno.

No a pak pracujete ještě s jinou sortou lidí. Mají opakovaně hodinová (v lepším) případě zpoždění. Nereaguji na volání ani smsky a když už to finálně zvednou, modlíte se, aby neřekli:„Já jsem zrovna vstala“. Jen tak, to je samozřejmost. Vždyť je schůzka na 9 ráno !!! Nekřesťanská to hodina! Dorazí s úsměvem, vám před očima skáčou postavičky s mačetami, ale vůůůůbec nic se neděje! A to se opakuje týden, co týden. Můžete vychovávat, halekat, vyhrožovat...EE. Tak jsem se rozhodla, že budu postupovat stejně. Nebudu dodržovat termíny, budu chodit, kdy chci a odcházet taktéž. Nebudu zvedat telefony a na FB uvidí maximálně „zobrazeno“.

Trvalo to asi 14 dní a ledy se pohnuly! Skončila jsem :D. Nevydržela jsem to. Mou lest zřejmě prokoukly a rozhodly se setrvat, kdo s koho!

Autor: Jana Machová | karma: 22.77 | přečteno: 1685 ×
Poslední články autora